+48 602129448, 62 7427669
biuro@lttgroup.pl

Jesteśmy autoryzowanym partnerem Certum by Asseco!

Czym jest podpis elektroniczny Certum by Asseco?

Wygodne i bezpieczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny służy do podpisywania dokumentów cyfrowych. Podpisana nim umowa lub pismo mają te same skutki prawne, co dokumenty tradycyjne opatrzone Twoim podpisem.

Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas i zwiększa bezpieczeństwo, bo jego podrobienie jest trudniejsze, niż podpisu własnoręcznego.

Zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego Certum

Komunikacja w erze cyfryzacji:

Pieczęć elektroniczna jest wykorzystywana do oznaczania dokumentów cyfrowych organizacji. Identyfikuje podmiot, zapewnia integralność danych i wskazuje autora dokumentu. Gwarantuje niezaprzeczalność w rozumieniu przepisów prawa.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Urząd skarbowy
Generalny Inspektor Informacji Finansowej
Krajowy Rejestr Sądowy
Zamówienia publiczne
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
Elektroniczne umowy i oferty handlowe
Wszystkie urzędy

Sprawne zarządzanie w erze cyfryzacji

Kwalifikowany podpis elektroniczny znajduje szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Ułatwia, przyspiesza i porządkuje procesy rekrutacyjne, zawieranie umów B2B/B2C oraz prowadzenie dokumentacji firmowej. Wykorzystując bezpieczny podpis elektroniczny, można podpisać plik dokumentów, w tym: faktury elektroniczne, pisma procesowe w sądowym postępowaniu upominawczym, e-deklaracje podatkowe i wiele więcej.

Umowy B2B oraz B2C
Dokumentacja wewnątrz firmy
Dokumenty HR
Udział w aukcjach elektronicznych
Podpisywanie dokumentów na platformach do podpisu

Łatwiejsze życie w erze cyfryzacji

Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum to uniwersalne rozwiązanie, które ułatwia codzienne życie. Dzięki niemu nie musisz tracić czasu na wizyty w urzędach i na poczcie. Możesz użyć e-podpisu Certum, gdy wysyłasz pismo na platformie ePUAP lub składasz wniosek o świadczenie społeczne w systemie Emp@tia. Możesz również przesyłać e-deklaracje do urzędu skarbowego i wnioskować online o zaświadczenie o niekaralności. Z podpisem elektronicznym Certum zrobisz to szybciej, wygodniej i bezpieczniej, a zaoszczędzony czas wykorzystasz tak, jak lubisz.

Urząd skarbowy
ePUAP
Emp@tia
e-KRK
Firmy i osoby prywatne

Dopasuj technologię do swoich potrzeb

Podpisywanie w aplikacji mobilnej SimplySign

Gdy podpisujesz dokument za pomocą SimplySign, korzystasz z wygodnej aplikacji mobilnej. Podpis potwierdzasz kodem na swoim telefonie lub tablecie.
Podpisywanie w aplikacji mobilnej SimplySign
Jak wygląda podpis elektroniczny aplikacją mobilną?

Podpisujesz dokumenty w aplikacji mobilnej
Możesz podpisać do 15 dokumentów na sekundę
Twój e-podpis jest ważny od 1 do 3 lat
Możesz zintegrować SimplySign za pomocą API

Wybierz aplikację mobilną SimplySign, jeśli cenisz mobilność i chcesz podpisywać dokumenty biznesowe i prywatne w dowolnym miejscu.

Podpisywanie kartą i czytnikiem

Podpisując dokument elektronicznie za pomocą karty i czytnika, podłączasz czytnik do swojego komputera. Umieszczasz w nim kartę, a podpis potwierdzasz w intuicyjnej aplikacji.
Podpisywanie kartą i czytnikiem
Jak wygląda podpisywanie kartą i czytnikiem?

Podpisujesz dokumenty na komputerze
Możesz podpisać 1 dokument na sekundę
Twój e-podpis jest ważny od 1 do 2 lat
Korzystasz ze sprawdzonego oprogramowania

Wybierz kartę i czytnik, jeśli dokumenty służbowe podpisujesz tylko w biurze.

Oferta

Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign

od 367,77 zł brutto
od 299,00 zł netto

Odnowienie podpisu elektronicznego na karcie Certum

od 183,27 zł brutto
od 149,00 zł netto

Zestaw Mini z dostępem do e-Akademii Certum Podpis elektroniczny w zestawie z kartą i czytnikiem Certum Mini

od 269,37 zł brutto
od 219,00 zł netto

Cennik

100 zł/ netto

  • Sprawdzenie dokumentów
  • Weryfikacja danych z dokumentem tożsamości
  • Podpisanie dokumentów potwierdzających tożsamość
  • Wydanie certyfikatu do 7 dni
  • Aktywacja certyfikatu
  • 150 zł/ netto

  • Sprawdzenie dokumentów
  • Weryfikacja danych z dokumentem tożsamości
  • Podpisanie dokumentów potwierdzających tożsamość
  • Wydanie certyfikatu do 24 dni
  • Aktywacja certyfikatu
  • 200 zł/ netto

  • Sprawdzenie dokumentów
  • Weryfikacja danych z dokumentem tożsamości
  • Podpisanie dokumentów potwierdzających tożsamość
  • Wydanie certyfikatu do 30 minut
  • Aktywacja certyfikatu
  • Odnowienie certyfikatu

    100 zł/ netto

  • Sprawdzenie dokumentów
  • Weryfikacja danych z dokumentem tożsamości
  • Podpisanie dokumentów potwierdzających tożsamość
  • Odnowienie certyfikatu
  • Masz pytania ? Skontaktuj się z nami.

    biuro@lttgroup.pl

    62 742 76 69,
    602 12 94 48

    ul. Sopałowicza 3,
    63-300 Pleszew