Wygodne i bezpieczne podpisywanie dokumentów
Podpis elektroniczny służy do podpisywania dokumentów cyfrowych. Podpisana nim umowa lub pismo mają te same skutki prawne, co dokumenty tradycyjne opatrzone Twoim podpisem.
Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas i zwiększa bezpieczeństwo, bo jego podrobienie jest trudniejsze, niż podpisu własnoręcznego.
Pieczęć elektroniczna jest wykorzystywana do oznaczania dokumentów cyfrowych organizacji. Identyfikuje podmiot, zapewnia integralność danych i wskazuje autora dokumentu. Gwarantuje niezaprzeczalność w rozumieniu przepisów prawa.
Kwalifikowany podpis elektroniczny znajduje szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Ułatwia, przyspiesza i porządkuje procesy rekrutacyjne, zawieranie umów B2B/B2C oraz prowadzenie dokumentacji firmowej. Wykorzystując bezpieczny podpis elektroniczny, można podpisać plik dokumentów, w tym: faktury elektroniczne, pisma procesowe w sądowym postępowaniu upominawczym, e-deklaracje podatkowe i wiele więcej.
Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum to uniwersalne rozwiązanie, które ułatwia codzienne życie. Dzięki niemu nie musisz tracić czasu na wizyty w urzędach i na poczcie. Możesz użyć e-podpisu Certum, gdy wysyłasz pismo na platformie ePUAP lub składasz wniosek o świadczenie społeczne w systemie Emp@tia. Możesz również przesyłać e-deklaracje do urzędu skarbowego i wnioskować online o zaświadczenie o niekaralności. Z podpisem elektronicznym Certum zrobisz to szybciej, wygodniej i bezpieczniej, a zaoszczędzony czas wykorzystasz tak, jak lubisz.
Podpisujesz dokumenty w aplikacji mobilnej Możesz podpisać do 15 dokumentów na sekundę Twój e-podpis jest ważny od 1 do 3 lat Możesz zintegrować SimplySign za pomocą API
Podpisujesz dokumenty na komputerze Możesz podpisać 1 dokument na sekundę Twój e-podpis jest ważny od 1 do 2 lat Korzystasz ze sprawdzonego oprogramowania
100 zł/ netto
150 zł/ netto
200 zł/ netto
100 zł/ netto
biuro@lttgroup.pl
62 742 76 69, 602 12 94 48
ul. Sopałowicza 3, 63-300 Pleszew